Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker VTC de mix (vervanging)


Functie

Aan de front office ben je het eerste contactpunt voor de inwoners.

  • De belangrijkste taken

    • Instaan voor een deel van het baliewerk en administratieve ondersteuning bieden aan de beheerder
      van het vrijetijdscentrum ‘de Mixx’ teneinde tot een vlotte werking te komen en een kwaliteitsvolle
      dienstverlening aan de bevolking te garanderen.
    • Aan de balie telefonisch en ter plaatse reservaties, verhuringen en inschrijvingen correct en gepast
      uitvoeren, boekingen en ontvangsten correct registreren. Bezoekers van het vrijetijdscentrum verder helpen bij vragen.
    • De beheerder administratief ondersteunen bij de volledige administratie van het
      vrijetijdscentrum (facturatie, personeelsbeheer, activiteiten, logistiek…)

De volledige functiebeschrijving en het vacaturebericht vind je in bijlage bij dit vacaturebericht.
Om te kunnen deelnemen dien je in het bezit te zijn va een hoger secundair onderwijs.

Jouw profiel

Slagen voor de selectie

  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren

Aanbod

een deeltijds contract van bepaalde duur (19/38), vervanging tot terugkomst titularis, een brutosalaris op jaarbasis (aan huidige index 2,0399) tussen 13.820,28 euro en maximum 25.294,80 euro of op maandbasis tussen 1151,69 euro en 2107,90 euro (C1-C3); maaltijdcheques van acht euro, ecocheques, eindejaarstoelage, vakantiegeld, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler.

Solliciteren

personeel personeelsdienst
014 53 90 05
personeel@herselt.be

Solliciteren